Bigster pogonski sklopovi

Odaberite pogonski sklop koji najbolje odgovara vašim potrebama
Najefikasniji u gradu

hybrid 155 pogonski sklop

Pogonski sklop 155 KS
full hybrid¹
Do 40 %
manje potrošnje goriva²
Od 110 g/km
CO2 emisije³
Vožnja do 80 %
vremena na 100% električni pogon⁴
Tehnologija
Bigster hybrid 155 kombinuje 109 KS⁵, 4-cilindrični motor, elektromotor od 49 KS⁵, bateriju od 1,4 kWh (280 V) i inovativni automatski mjenjač bez kvačila sa više načina rada. 

Kako radi
Bigsterov full hybrid pogonski sklop, sa svojih 155 KS i 205 Nm maksimalnog obrtnog momenta⁶, nudi dinamično 100% električno pokretanje i brzo ubrzanje. Baterija se puni u pokretu pomoću regenerativnog kočenja i oporavka energije usporavanja kako bi se postiglo do 80% vremena vožnje u gradu na potpuno električni pogon.
155 hp kombinovana snaga
2 Prema WLTP ciklusu u gradu
U zavisnosti od WLTP protokola, može da se razlikuje u zavisnosti od verzije i opcija
4 U urbanom okruženju
Nominalna snaga 155 KS, stvarna snaga 158 KS
6 Obrtni moment električnog motora 205 Nm, obrtni moment motora na benzin 172 Nm

Najdinamičniji

mild hybrid 140 pogonski sklop

Pogonski sklop 140 KS
mild hybrid
Do 10 %
smanjenje potrošnje goriva¹
Od 129 g/km
CO2 emisije²
Do 230 Nm
obrtni moment
Tehnologija
Motor mild hybrid 140 kombinuje novu generaciju trocilindričnog 1,2-litarskog turbo benzinskog motora zasnovanog na Milerovom ciklusu (optimizovana efikasnost i manji gubici pri pumpanju) sa laganim 48V hibridnim sistemom i 6-stepenim manuelnim mjenjačem.

Kako radi
Hibridni sistem podržava motor sa sagorijevanjem tokom pokretanja i ubrzanja, optimizujući zadovoljstvo vožnje i smanjujući prosečnu potrošnju goriva (5,71 l/100 km) i emisiju CO2 (129 g/km) za oko 10% u poređenju sa motorom sa sagorijevanjem ekvivalentne snage.
1 U kombinovanom WLTP ciklusu
2 U zavisnosti od WLTP protokola, može da se razlikuje u zavisnosti od verzije i opcija

Idite izvan utabanih staza

mild hybrid 130 4x4 pogonski sklop

4x4 pogonski sklop 130 KS
mild hybrid
Do 10 %
smanjenje potrošnje goriva¹
Od 135 g/km
CO2 emisije²
Do 230 Nm
obrtni moment
Tehnologija
Opremljen pogonom na sva četiri točka i 6-stepenim manuelnim mjenjačem, Bigster mild hybrid130 4x4 nudi 5 režima vožnje sa Terrain Control mjenjačem za savladavanje svih vrsta puteva. Trocilindrični 1,2-litarski turbo motor podržava lagani 48V hibridni sistem.

Kako radi
Tokom faza pokretanja i ubrzanja, hibridni sistem smanjuje potrošnju goriva i emisiju CO2, uz istovremeno pružanje vrhunskog zadovoljstva u vožnji. Regenerativno kočenje besprekorno puni bateriju od 0,8 kWh, obezbeđujući glatko iskustvo za vozača.
U kombinovanom WLTP ciklusu
2 U zavisnosti od WLTP protokola, može da se razlikuje u zavisnosti od verzije i opcija

Za duge vožnje

mild hybrid-G 140 pogonski sklop

Pogonski sklop 140 KS
mild hybrid
Do 10 %
smanjenje potrošnje goriva¹
Od 118 g/km
CO2 emisije²
Više od 1,400 km
ukupni domet vožnje³
Tehnologija
Pogonski sklop mild hybrid-G 140 može da radi na benzin ili tečni naftni gas (LPG), svaki sa svojim namjenskim rezervoarom. Bigster po prvi put nudi trocilindrični 1,2-litarski turbopunjeni motor, koji kombinuje bi-gorivo benzin/LPG i lagani 48V hibridni sistem. 

Kako radi
Sa prekidačem savršeno integrisanim u kontrolnu tablu, prelazak sa jednog goriva na drugo je brz i neprimetan. Hibridni sistem pomaže motoru tokom pokretanja i ubrzanja, optimizujući zadovoljstvo u vožnji i efikasnost.
Prema kombinovanom WLTP ciklusu
U zavisnosti od WLTP protokola, može da se razlikuje u zavisnosti od verzije i opcija
Ukupni domet sa oba rezervoara – za benzin i LPG

Visoko efikasan i ultra-polivalentan

Pogonski sklop hybrid-G 150 4X4

Pogonski sklop 150 KS
mild hybrid1
Do 30 %
niži troškovi2
Od 118 g/km
CO2 emisije3
Vožnja do 60 %
vremena na 100% električni pogon4
Tehnologija
Ovaj dvogorivi pogon 4x4 na benzin i tečni naftni gas kombinuje snagu 1,2-litarskog mild hybrid benzinskog motora od 48 V i 140 KS na prednjoj osovini sa snagom elektromotora od 13 KS na zadnjoj osovini. Motor na benzin je kombinovan sa 6-stepenim automatskim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom, a elektromotor sa dvostepenim mjenjačem, plus neutralni položaj. 

Kako radi 
Baterija se puni u pokretu regenerativnim kočenjem i povratom energije usporavanja da bi se postiglo do 60% vremena vožnje u gradu na struju. Sa prekidačem savršeno integrisanim u instrument tablu, prebacivanje s jednog goriva na drugo je brzo i neprimjetno.
150 KS kombinovane snage
2 U odnosu na standardne troškove sa pogonom na benzin
Prema WLTP protokolu, može varirati u zavisnosti od verzije i opcija
U gradskom okruženju

Da li ste spremni da vozite Dacia Bigster?