DUSTER POGONSKI SKLOPOVI

Odaberite pogonski sklop koji vam najviše odgovara

HYBRID 140

Najefikasniji u gradu
U gradu 

Vozite do 80% gradske vožnje u 100% električnom načinu rada i uštedite do 40% goriva uz smanjenje emisije CO₂ za 20%. 

Za duža putovanja

Putujte bez ograničenja, s motorom visokih performansi od 140 KS i dometom vožnje do 1000 km
Tehnologija
Duster Full Hybrid kombinuje dva električna motora i benzinski motor. Automatski mjenjač sa više načina rada daje prioritet potpuno električnom načinu vožnje i automatski prebacuje sa električnog motora na motor sa unutrašnjim sagorijevanjem.
Glavne karakteristike
HYBRID 140 KS daje brzi odziv prilikom pokretanja i odlično ubrzanje. Regenerativno kočenje puni bateriju u vožnji, vraćajući energiju u toku usporavanja i kočenja.  
Smanjena potrošnja goriva
Uštedite do 40% na troškovima goriva pri vožnji u gradu.
Emisije CO₂
Efikasnije i ekološki prihvatljivije, smanjene emisije CO₂ vozila Duster iznose samo 112 g/km (prema WLTP protokolu, u zavisnosti od verzije i opcija).

TCe 130

Skrenite sa utabanih staza
Doživite visoku efikasnost sa motorom dostupnim u 4x4 ili pogonu na prednje točkove koji se isto tako dobro snalazi i na putu i izvan njega.

Snaga 

130 KS 

Posebna karakteristika 

Ovo je jedini pogon koji je dostupan i u 4x4 verziji.
Tehnologija
TCe 130 je Mild Hybrid, što znači da koristi i benzinski motor i električni pokretač-generator.  
Glavne karakteristike
Pokretan 48 V trakcionom baterijom, električni pokretač-generator pomaže benzinskom motoru tokom energetski najintenzivnijih faza vožnje.  
Smanjena potrošnja goriva
Potrošnja goriva je smanjena do 10% u poređenju sa ekvivalentnim benzinskim motorom.
Emisije CO₂
CO2/km od 125 g u verziji sa pogonom na dva točka i 133 g u verziji 4x4.     

ECO-G 100

Za vozače s velikom kilometražom
Ako tokom godine prijeđete značajnu udaljenost, opcija ECO-G je savršena za vas. 

Rješenje koje pomaže da smanjite emisije CO₂ i da uštedite novac za gorivo, uz proširenim dometom vožnje do 1300 km.
Tehnologija
Poznat i kao pogon na dva goriva (bi-fuel), pogon sklop na LPG može da radi na benzinski pogon ili na tečni naftni gas, pri čemu svaki ima svoj rezervoar.  
Glavne karakteristike
Prebacivanje sa benzina na LPG može da se obavi ručno ili automatski (a oba rezervoara sukcesivno opskrbljuju motor vozila na temelju dostupnih rezervi goriva).  
Smanjena potrošnja goriva
Korištenje LPG donosi 40% niže troškove u toku upotrebe u poređenju sa ekvivalentnim benzinskim motorom.  
Emisije CO₂
Do 10% manje CO₂ u poređenju sa ekvivalentnim pogonom na LPG.